.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در هنگام زمزمه دعای فرج ؛
دبیر کمیته پیشکسوتان هیأت فوتبال مازندران درگذشت
شمال نیوز: شمال نیوز: دبیر کمیته پیشکسوتان هیأت فوتبال مازندران و پیرغلام حسینی دعوت حق را لبیک گفت.

شمال نیوز: دبیر کمیته پیشکسوتان هیأت فوتبال مازندران و پیرغلام حسینی دعوت حق را لبیک گفت.http://www.shomalnews.com/photo/139836488263502233.jpg

به گزارش شمال نیوز، مرحوم صفرعلی شمشانی پیرغلام حسینی ساروی در سن 57 سالگی هنگام زمزمه دعای فرج آقا امام زمان (عج) در آستانه مقدس تکیه پهنه کلاء ساری بعلت عارضه سکته مغزی دار فانی را وداع گفت.


این اتفاق سه شنبه شب گذشته در آستانه مقدس تکیه پهنه کلاء ساری روی داد وی پس از دو روز بستری در بخش آی سی یو بیمارستان شفا ساری، ظهر امروز به دیار باقی شتافت.


مرحوم شمشمانی که بیش از 40 سال پیرغلام اباعبدالله الحسین (ع) بود، اواخر سال گذشته در همایش ملی پیرغلامان حسینی در گرگان به عنوان پیرغلام برتر تجلیل شد.


وی دارای سوابقی چون عضویت در کانون مداحان ساری، رئیس هیئت شنای و نجات غریق استان، معاون اداره ورزش و جوانان ساری و دبیر کمیته پیشکسوتان هیأت فوتبال مازندران به شمار می رفت که بسیار مورد احترام و تکریم جامعه فوتبال مازندران قرار می گرفت.


پیکر این پیرغلام حسینی فردا (جمعه) ساعت 16 در امامزاده یحیی (ع) ساری تشییع، سپس در گلزار شهدای ملامجدالدین ساری به خاک سپرده خواهد شد.


همچنین مجلس ختم این مرحوم روز شنبه ساعت 16 در امامزاده یحیی (ع) ساری برگزار می شود.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 ارديبهشت 1393
روحش شاد انسانی بزرگواری بود
بابک 4 ارديبهشت 1393
حاج علی اسوه معرفت و صفا بود و رو دل خیلی ها داغ گذاشت.بی شک پردیس برین جایگاهش است
دکتر رضا تقی زاده--- ساری 4 ارديبهشت 1393
ازشنیدن درگذشت این بزگوار واقعا ناراحت و شوکه شدم بی تعارف بگم در تمامی مراحل زندگیش خالص -صادق و در حیطه ی مسئولیت هاش بی ریا و بی توقع بود در هر برخورد با ایشان جز ادب واحترام و پیگیر مشکلات همه ی جوانان بود-درگذشت این عزیزبزرگ را بخانواده محترم و همه ی دوستانشان تسلیت عرض می نمایم. روحش شاد.
علی ایمانی 5 ارديبهشت 1393
خبردرگذشت دوست و همکار عزیز چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست خداوند قرین رحمتش فرماید .
علی ایمانی
لطفي -يدالهي 5 ارديبهشت 1393
سلام روحش شاد تسليت به خانواده محترم بويژه همكار بسيار عزيزمان آقاي حاج محمد شمشماني
نا شناس 5 ارديبهشت 1393
روحش شاد.
پزمان 5 ارديبهشت 1393
خدا بیامرزش حاجی سلام منو به حاجی بهروش و بچه هاش برسون
نا شناس 5 ارديبهشت 1393
هنوز هم دوری حاج علی رو باور نمیکنیم . روحش شاد
حسين اسلامي ساروي 5 ارديبهشت 1393
حاج علی دوست پنجاه سالۀ من بود. او با همۀ مردم شهر دوست بود. دوستدار همۀ آدمها بود. نوعاً هم مردم دوستش داشتند. معلم، پاکدامن، حلال خور، عشق حسینی، ذاکر اباعبدالله (ع)، ورزشکار، بی آزار و خدوم بود.
امروز ساری در غم فرزندی شایسته به سوگ نشسته است.
دو بزرگ میلیاردر شهر در سال 92 مردند، همه دیدند که مش غلام با شش نفر نعش کش حرفه ای آمدند و اصلاً انگار نه انگار... تو گوئی که فرهاد هرگز نبود.
امروز می بینید که مردم چه می کنند. عشق بازی کار هر شیاد نیست... علی شمشمانی عاشق بود. آخرین ذکر او یارب یارب بود. او عشق حسینی بود. با حسین (ع) معامله ها داشت.
آخ که چقدر از نوکری و نکرصفتی بدم می آید، عجبا که فقط یک جا نوکری جواب می دهد. نوکری دربار آقا حسین (ع) که چه آقائی ها دارد. چه خانمی دارد. چه آبروئی می دهد.
حاج علی نوکر امام حسین (ع) بود و این همه عزت و آبرو را از همان راه پیدا کرد.
روحش شاد
خاندان شمشمانی از سببی و نسبی صبور باشند و شاکر به درگاه الهی به پاس همدم بودن با این انسان بزرگ.

جمعه 5 اردیبهشت 1393
حسین اسلامی ساروی
نا شناس 5 ارديبهشت 1393
یادش گرامی وروحش شاد انسان بسیار بزرگواروباارزشی بود .
نا شناس 5 ارديبهشت 1393
روحش شاد خدا بیامرزدش
فاضل فقیه جویباری 4 ارديبهشت 1393
مصیبت وارده را به خانواده این بزرگوار و جامعه ورزش و پیشکسوتان تسلیت عرض می نمایم
فاضل فقیه جویباری
نا شناس 4 ارديبهشت 1393
روحش شاد
م-ناییج 4 ارديبهشت 1393
تسلیت به جامعه ورزش مازندران بخاطر در گذشت یک همکار خوب وعاشق
حسين اسلامي ساروي 5 ارديبهشت 1393
تشییع جنازۀ حاج علی بسیار باشکوه و آموزنده بود. مردم جانانه به تجلیل حاج علی آمده بودند. ای کاش برخی از خانمهای جوان که احتمالاً از بستگان سببی یا نسبی نبودند می دانستند که مردم برای بزرگداشت یک چهرۀ مذهبی و اهل ایمان و معرفت آمدند. لذا بهتر بود که رعایت حرمت حاج علی را بهتر از این می داشتند.
خانمهای وابسته به یک خانوادۀ ذاکر و دوستان آنها در یک مراسم رسمی و در تشییع جنازه همانگونه که مردها و همۀ مردم رعایت کردند، آنها هم بهتر بود رعایت می کردند. حریم حرمت حاج علی را مردم نگاه داشتند، بقیه هم باید ... بعضی از خانمها هم...
حسین اسلامی ساروی
نا شناس 5 ارديبهشت 1393
خدا همه محبین اهل بیت را متنعم سفره شفیعان دو سرا قرار دهد. به برکت صلوات بر محمد و آل محمد
نا شناس 5 ارديبهشت 1393
خدا رحمتش کنه
روحش شاد
پیمانی 5 ارديبهشت 1393
تسلیت به خانواده بزرگوارش
روحش شاد .
مرحوم از دوستان صمیمی و با معرفت پدر اینجانب و همانند برادر برای پدر من بودند.
یادش گرامی باد.
دکتر تقی زاده--- ساری 6 ارديبهشت 1393
همه آمدن تا افتادگی و بی ریا بودن این بزرگوار را در تشییع جنازه ببینن تا سینه به سینه برای آینده گان نقل کنن که شهر ساری بزرگانی داشت .دارد و خواهد داشت .... ایکاش قدر این افتادگی و بی ریا اااا بودن را بدانیم .
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
خدا رحمتش كنه .
جواد حسینیان از ساری 6 ارديبهشت 1393
خدا بیامرزدش: چند سال پیش هم یک بار سکته کرده بود کمی مداحی را کمتر کرده بود بچه محل بود آدم متواضعی بود. باز هم خدا رحمتش کند. جواد حسینیان 34 ساله از محله قدیمی نعلبندان ساری/ یاد اون روزها بخیر که در ماه محرم توی تکیه نعلبندان مداحی می کردد
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
الدنیا دار المفر والعاقبه دار المقر کجایند انانی که با لطایف وبانون به نرخ روز خوردن در فکر خالی کردن جیب مردم شریف ونجیب ومتدین شهر مون هستند ومی خواهند با محافظه کاری وظاهر الصلاحیبا بسیج همه امکانات در فکر ثروت اندوزی وسیاسی کاری هستند ایا این قبیل ادم ها در تشیع بزرگا مردانی چون این مداح اهلبیت وکارمند دلسوز نظام وساده زیست ....حضور داشتند وارادت عامه مردم را دیده اند که سر از پا نمی شناختند ایشان نه پست انچنانی داشتند ونه مال ومنال دنیائی ولی بزرگترین سرمایه این عزیز رهرو اهلبیت عصمت وطهارت بود ودینداری وساده زیستی و... انشاالله با اباعبدالله الحسین علیه السلام محشور گردند مدیر کاروان حج واز ارادت مندان ان عزیز
نا شناس 6 ارديبهشت 1393
یادآوری حاج حسین بجا بود، چند نفر خانم ندانستند که به عزای یک چهره ی مذهبی آمدند یا مهمانی خصوصی ، یا نمایش .... . حاج شمشمانی فقط به خانواده اش تعلّق نداشت ، همه مردم شهر او را از خودشان می دانستند. در مراسم ختم و هفتم حتماً رعایت کنند. یک ساروی
از دوستان کانون مداحان 6 ارديبهشت 1393
بی احترامی به یک آدم بزرگ شهر یعنی توهین به مردم، بعضی از خانم ها حق نداشتند و حق ندارند که به مردم بی حرمتی کنند، آن صحنه ای که در وسط حسینیه امامزاده یحی در وسط مردم در حال عزاداری سه نفر دختر جوان با آن لباس و آرایش نامناسب روی جنازه دارز کشیدن. خیلی بد بود.
هوادار نساجي 6 ارديبهشت 1393
تسليت به خانواده وجامعه ورزش استان.روحش شاد
بچه ساری 6 ارديبهشت 1393
آنچه که در هنگام دفن حاج علی در میان آن جمعیت هزاران نفره دیدم گریه ام گرفت. سه نفر از این خانمهای جوان با چسب دماغ و آرایش وحشتناک و لباسهای نامناسب جمعیت را می شکافتند و بر سر قبر رفتند. همۀ مردم اعتراض می کردند.
اسدا..رضایی 6 ارديبهشت 1393
حاج علی مردخدا،مخلص،بااحساس وباصفابوداین مصیبت بزرگ رابه جامعه بزرگ ورزش مازندران بویژه به خانواده ان مرحوم تسلیت میگویم.
دكتر محمد داوديان 6 ارديبهشت 1393
خدايش بيامرزد. من و پسرخاله بنده خاطرات بسيار زيبايي با ايشان داشتيم . مردي شوخ طبع و خوش برخورد ، بسيار محترم و عزيز بود.
از اين وقعه تاسف بار ، بسيار اندوهگين شدم و اي كاش كه باز هم مي توانستيم ايشان را زيارت كنيم. خداوند او را قرين آرامش و الطاف بي كرانش فرموده و به خانواده محترمشان صبر و شكيبايي عنايت فرمايد.
مرتضي پورحسن 5 ارديبهشت 1393
حاج علي محرم تمام خانواده ها بود باصفا بود وفراموش نشدني .خدايش بيامرزد
مرتضي پورحسن 5 ارديبهشت 1393
تسليت به خانواده بزرگوارش خصوصا مداحان اهلبت حاج سيروس وحاج سعيد
محمدرضا خاکپور 6 ارديبهشت 1393
تجلیل از مداح اهل بیت تجلیل از اهل بیت علیهم السلام است . انشاالله خداوند در جنت الله برین همنشین اولیایش بفرماید . ساری قدر خوبان خود را نمی داند . قدر بقیه را بدانیم .
مهدي رستمي 6 ارديبهشت 1393
غم فقدان اين عزيز بس سنگين است . انشاالله كه دراعلي عليين در نزد حضرت اباعبدالله الحسين (ع) وشهيدان عزيز جايگاهشان باشد . مردي متواضع ، شوخ طبع ، يزرگ منش .خدايش رحمت كند.
مازندرانی مقیم تهران 6 ارديبهشت 1393
چقدر مردم ساری فهیم وقدر شناس هستند.در زمان حیات و ممات حاج علی با او مهربان بودند.قدر شناس بودند.ودر وداع باشکوه با حاج علی نشان دادند که مردم ساری مردم بسیار قدر دان وبا فرهنگی هستند . سارویها قدر خودشان را بدانند
نا شناس 8 ارديبهشت 1393
یار ما از زندگانی رفته است.................. حاج علی شمشمانی رفته است
بی نام 8 ارديبهشت 1393
به به چه چه
بی نام 9 ارديبهشت 1393
خدا بیامرزدش اونم یک آدم عادی مثل دیگه مردم ساری بود تا حالا اسمششو به این معروفی نشنیدیم چقدر بزرگش کردن؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.